Táplálkozás

 2011.04.11. 22:11

 Az leszel, amit eszel!

 Ha vonzó alakot szeretnénk magunknak, akkor bizony elengedhetetlen a helyes táplálkozás. Rengeteg diéta van, ami azt mondja, hogy egész nap csak egy almát vagy banánt egyél (valamikor viszont csak a péksütik illatát szippanthatod magadba napi kalória gyanánt). Általában ezeket a diétákat azoknak ajánlják, akik radikális súlycsökkenést akarnak elérni. Ez viszont nem egészséges hosszú távon, hiszen a napi energiánkat a táplálékunkból nyerjük. Szerintem a kulcsszó a mértékletesség. Nem kell elhagynunk a sülthusokat és a kenyeret, de fontos az, hogy tudjuk hol a határ.

Hallottam olyan diétás módszerről is,

hogy egész nap ehetsz kedvedre,

csak az este 6 órás korlátot kell betartanod.

Utána viszont már nincs semmi nassolás.

Én mégis inkább a saláta kúra mellett voksolok. Imdáom saját kezüleg elkészíteni azt, amit megeszek. Itt van pár recept a sajátaim közül, amikől természetesen a húst sem spórolom ki.

 A recept nagyon egyszerű...titka, hogy olyanokat vágj bele, amiket szeretsz. Az én kedvenceim alapján:

-paradicsom

-paprika

-kígyóuborka

-csirkemell sonka

-trappista sajt

-újhagyma, snidling

öntet:

-mustár

-joghurt

-bors

-kapor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahass.blog.hu/api/trackback/id/tr412818803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicus12 2011.05.01. 16:38:24

de jól néz ki,megkívántam,szerintem megcsinálom,kössz a tippet..:))))
süti beállítások módosítása