Szépségápolás

 2011.04.11. 22:32

Kényeztesd bőrödet otthon!

 

Igazság szerint nem szeretem a mesterségesen előállított arckrémeket, szerintem sokkal jobb a saját kezüleg összekevert pakolás. Így tudom, hogy mit kenek fel az arcomra és tuti nem károsak. Ráadásul csemegézni is lehet a frissen lereszelt zöldségekből és gyümölcsökből. Anyukám csinált nekem először ilyen arcmaszkot, amikor látta, hogy nagyon stresszes vagyok. Összekotyvasztotta gyorsan a krémet, felrakta az arcomra és hihetetlen jó érzés volt. Próbáljátok ki, ha a bőrötök egy kis felfrissülésre vágyik. 

 Hámozz meg egy sárgarépát, majd reszeld apróra.Keverd össze friss joghurttal majd, önts hozzá egy kis citromlevet. A szem környéki ráncok és karikák ellen pedig kígyóuborka karikákat ajánlok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahass.blog.hu/api/trackback/id/tr462818865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lillus_93 2011.04.26. 23:56:48

hihi, cuki ez a kép.am én anyum is szokott magának ilyet csinálni, tök jó!xd
süti beállítások módosítása