Sport

 2011.04.11. 22:31

  Zumba láz?

Mesélték? Láttad neten? Hallottál róla? Vagy esetleg kipróbáltad?
Egy barátnőm áradozott róla, ezért gondoltam nekem is muszáj kipróbálnom.
Félve mentem oda, hiszen egy számomra teljesen új dolgot próbáltam ki,
de megnyugtatattak, hogy itt semmi sem "ciki" nem azért mennem oda az
emberek hogy egymást kinevessék. Anyaggyűjtés címén még itthon megnéztem
pár videót, ami méginkább kétségbe ejtett, hiszen csak embereket láttam
akik össze-vissza ugrálnak. Nevetségesnek gondoltam, de mégis elmentem kipróbálni.
Egy kis mozgásra vágytam, ami azért kellő képpen kifáraszt. De hirtelen azon kaptam magamat, hogy izzadok mint a ló,
még a régi röpi edzéseimet is felül múlta. Ráadásul kiderült, hogy alaptalan a félelmem,
miszerint egy tánchoz sem értek. Eleinte mondjuk bepánikoltam,
amikor az edző bemelegítés előtt sorolta, miket fogunk ma táncolni:
salsa, tango és egy kis hastánc (a többi nevét megjegyezni sem tudtam).
A zenék fantasztikusak voltak, mosolyt csaltak az arcomra egy unalmas fárasztó nap után, hiszen nagy részét ismertem és buli élmények is kapcsolódtak hozzá. 

Szuper kis társaság jött össze, számomra a legmeglepőbb pedig az volt, hogy idősebb nénik is eljöttek. Vicces volt látni, hogy mindenki milyen keményen dolgozik és volt rá példa, hogy egy nagymamám korú néni bíztatott, amikor fáradtan rogytam össze a kispadon.

Az első próbálkozás óta már heti rendszerességgel járok be Pestre anyukámmal, ajánlom mindenkinek, hogy legalább jöjjön el megnézni...utána úgyis bele fog szeretni:)

 

Másssssz! 

A másik sport amit bátran ajánlok mindenkinek, az a sziklamászás. Najó...talán nem mindenkinek. A tériszonyosoknak talán nem, de ők maradhatnak a szikla tövében biztosítani a mászópartnert. Én négy éve voltam először egy pesti mászóhelyen és imádtam! Sosem rajongtam különösképp az extrém sportokért, de ez nagyon megfogott. Végül nem Pestre jártam be mászni, mert megtudtam, hogy Százhalombattán is van egy baráti társaság által kialakított mászógarázs. Első edzések után felkelni nem bírtam az ágyamból, olyan izomlázam lett. Hihetetlen volt, de olyan izmokat mozgattam meg, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. 
Ráadásul a legjobb az egészben, hogy ha boulderben kigyúrtad magadat irány a természet! Nagyon sokan járnak külföldre: Spanyolországba, Horvátországba, Ausztriába és Svájcba sziklákat hódítani, de Magyarországon is gyönyörű falak vannak. Kedvelt mászóhelyek: Tardosbánya, Várgesztes és Gerecse.


Tavaly nyár óta pedig Battán egy új helyszínen várják a próbálkozókat a hangárban a mászók! Ha esetleg kipróbálnád, akkor keresd a Battai Extreme Sport Clubbot a facebbookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockahass.blog.hu/api/trackback/id/tr602818864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norcsy22 2011.04.27. 00:01:41

uuu, én is nagyon imádom, te hova szoktál járni?

Molly.szasza 2011.04.27. 00:14:09

azt lehet tudni, hogy kb mennyibe kerül egy alkalom? meg pasik is járnak? szívesebben lennék csak lányokkal...

Vicus12 2011.05.01. 16:35:08

óóó zumbaaa.én is járok budapesten a gold centerbe,mindenkinek nagyon ajánlom,tényleg nevetsz miközben táncolsz és a tánctanár(férfi) is imádnivaló.=) zumba4ever <3
süti beállítások módosítása